Odstoupení od kupní smlouvy

  • Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží a to bez udání důvodů (toto se však nevztahuje na zboží šité na míru pejska - vlastní velikost). Odstoupení od kupní smlouvy se řídí těmito podmínkami:
  • Před vrácením zboží vyplňte, prosím, reklamační formulář nebo zašlete e-mail na reklamace@obleckypejsci.cz s uvedením čísla objednávky a názvu reklamovaného produktu.
  • Při odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů má kupující povinnost vyplnit reklamační formulář, který bude obratem potvrzen bez zbytečného odkladu.
  • Kupující zboží zašle na své náklady prostřednictvím některého z dopravců na adresu: Jaroslava Nedomová, Rokycanova 279/18 Praha 3, PSČ 130 00.
  • Zboží musí být odesláno k prodejci nenošené, nepoškozené, neprané a s neodstraněnými etiketami.
  • Vrácená částka se bude rovnat částce, kterou kupující zaplatil za zboží i s cenou dopravy (tu ale jen do výše částky odpovídající nejlevnějšímu způsobu dopravy, který prodávající nabízí). Pokud kupující vrací jen část objednaného zboží, bude mu vrácena částka pouze za vrácené zboží bez ceny dopravy. Tato částka bude kupujícímu odeslána bankovním převodem.
  • Termín vrácení peněz je nejpozději do 14 dnů po odstoupení od smlouvy.

Výměna zboží

  • Zákazníkovi umožníme výměnu zboží do 14 dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu (toto se však nevztahuje na zboží šité na míru pejska - vlastní velikost).
  • Pokud se rozhodne pro výměnu, je nutné dodržet tyto základní podmínky:
  • - zboží musí být odesláno nejpozději 14. den po fyzickém převzetí zásilky, nebo musí být zasláno do této lhůty písemné oznámení na naši e-mailovou adresu uvedenou v kontaktech a zboží musí být odesláno následující pracovní den od odeslání tohoto oznámení na náklady zákazníka,
  • - zboží musí být kompletní, neporušené, nepoužité, opatřené etiketami, schopné dalšího prodeje,
  • - zásilka musí být identifikovatelná na základě jejího čísla objednávky a musí obsahovat písemnou žádost o výměnu zboží, kde bude uvedeno, jaké zboží kupující požaduje při výměně (název, číslo produktu a počet kusů), nejsou-li tyto podrobnosti již domluveny předem telefonicky,
  • - zboží nesmí být zasláno na dobírku, v takovém případě nebude převzato,
  • - zboží zasílejte na výše uvedenou adresu provozovatele.
  • Zásilku ve vlastním zájmu zasílejte přepravními společnostmi, od kterých obdržíte potvrzení o převzetí do přepravy, na základě jehož budete schopni v případě ztráty zásilku reklamovat.
  • Výměna zboží bude uskutečněna v případě, že bude kompletní, neporušené, nepoužité, opatřené etiketami, schopné dalšího prodeje. Vyměněné zboží bude zákazníkovi odesláno na jeho adresu za cenu dopravy uvedené v sekci Doprava.
  • Vyměněné zboží bude předáno dopravci do 5 pracovních dnů.
  • V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nemůžeme bohužel akceptovat požadavek na výměnu zboží a zboží bude vráceno zpět.
  • Reklamační formulář

    • Reklamační formulář najdete zde.

    Obchodní podmínky

    • Kompletní znění obchodních podmínek najdete zde.